Ma már egy vállalkozásnak, üzletnek nem csak offline célszerű jelen lennie, jó, ha a fogyasztók az online térben is megtalálják, így sokkal nagyobb eséllyel bővül a vásárlói kör. Az sem mindegy, hogy az online térben miként van jelen az adott cég, bizonyos felületeken ugyanis jobb eredményeket hozhat. Vannak, akikkel csak a közösségi oldalakon találkozhatunk és ott hirdetik magukat, de számos cégnek saját weboldala is van, ami számos előnnyel jár, de nem mindegy, hogy miként van kialakítva.
A világháló tele van borzalmas oldalakkal, és itt nem csak a rossz dizájnra gondolunk. A weboldal kinézetén kívül sok más elem is szerepet játszik abban, hogy ügyfélbarát legyen az oldal és vásárlásra, üzletkötésre ösztönözze a fogyasztókat.
A weboldalon szerepelnie kell a kapcsolattartási információknak és az ügyfélvéleményeknek is, mindezek ugyanis növelik a bizalmat a vásárlókban.
Egyértelmű leírás is jó, ha van arról, hogy kik is vagyunk pontosan, ugyanis nem jó, ha az ügyfeleknek kell kinyomozniuk, hogy mivel is foglalkozunk, éppen ezért egyértelműen mondjuk ki a nevünket, ismertessük termékeinket, szolgáltatásainkat. A jó weboldal 2-3 másodperc alatt felkelti a látogató figyelmét és arra ösztönzi, hogy maradjon minél tovább az oldalon.
A domain név lényegében olyan, mint egy márka, fontos, hogy a felhasználók számára könnyen megjegyezhető legyen. A látogatókat a keresett információkhoz kell vezetni, ezért a hivatkozásoknak egyértelműnek kell lenniük. Le kell ellenőriznünk tehát, hogy a navigáció egyértelműen van-e kialakítva. Amennyiben azt szeretnénk, hogy a felhasználók egyértelműen megtalálják, amit keresnek, akkor célszerű a navigációs menüben legördülő menüket is használni, így bármelyik oldalról lehet majd látni a címsorok alatti tartalmakat.
Az üzleti weboldal készítés nem egyszerű feladat, a kiváló végeredmény elérése érdekében pedig célszerű egy profi fejlesztő csapatra bízni a kivitelezést.